Barion Pixel

A „slow beauty” vagyis „lassú szépség” az új tiszta szépség

A szépségipar bennfentesei másról sem beszélnek az elmúlt időszakban, minthogy az ún. lassú szépség a legújabb trend. Ez az irány – a felejthető és folyamatosan változó divatirányzatokkal szemben – tartósan épül fel. A lassú szépség, csakúgy, mint a lassú divat, olyan termékekről szól, amelyeket alkotói szeretettel készítettek, fenntartható módszerekkel és természetes alapanyagokból. A lassú szépség a kevesebb ugyanakkor jobb minőségű termékek használatát jelenti a felesleges fogyasztás és pazarlás csökkentése érdekében.

Merülj el ebben a trendben Te is, és gyorsan észreveszed, amit mi is: hogy a lassú szépségápolási márkák nemcsak arra próbálnak ösztönözni minket, hogy tudatosabbak legyünk és jobban odafigyeljünk arra, hogy milyen szépségipari termékeket vásárolunk, hanem arra is, hogy szakadjunk ki a virtuális világból és lazítsunk – szó szerint lassítsunk.

A koronavírus járvány idején – főleg a lezárások alatt – legtöbbünknek nem volt módja professzionális kezelésekre járni. Éppen ezért felértékelődött a tudatos, mindennapi bőrápolás lassabb, ugyanakkor koncentráltabb formája. Már-már rituálénak mondhatnánk ezeket a reggeli és esti szertartásokat. Volt idő az odafigyelésre és a felfedezésre: kísérletezhettünk a ténylegesen működő termékekkel és lépésekkel. Mindenki megtapasztalhatta, számára mi működik a legjobban. Ez a figyelmesebb megközelítés az öngondoskodás egyik formája. Gondoskodás, amely enyhíti a szorongást, segíti az alvást és pihenést, valamint visszaadja az irányítás érzését egy olyan világban, amely manapság oly illékony és bizonytalan.

A slow beauty (lassú szépség) az otthoni (el)menekülés és a luxus kényeztetés élményét kínálja a mai bizonytalan időkben – a tudatos bőrápolás abszolút prioritássá vált azok számára, akik szeretnének befektetni saját magukba. Hosszabb távon, mivel a világjárvány tanulságai a tudatosabb fogyasztás korszaka felé terelnek minket, a slow beauty (lassú szépség) megoldást kínál azok számára, akik nemet akarnak mondani a rohanó életmódnak és a gyors megoldásoknak.

Mégis hogyan tud egy szépségmárka lelassulni?
Jó példa erre a TOUN28. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a környezettudatosság mellett. Büszkék természetes és igazoltan organikus, állatkísérlet mentes, allergén mentes, kímélő, mégis hatékony összetevőket tartalmazó termékeikre.

A TOUN28 csapata azt vallja, hogy napjainkban a környezetbarát szemlélet egy kozmetikai márka számára már nem csak koncepció, hanem kötelező érték kell, hogy legyen. A legelső és globálisan legaktívabb vegán szervezet, a The Vegan Society® aprólékos és szigorú átvilágítást követően a TOUN28 mintegy 20 termékét minősítette vegánnak. A vegán termékek nem tartalmaznak olyan állati, vagy állati eredetű összetevőket, mint a hús, hal, méz, tojás, és tejtermékek, hiszen természetes és növényi eredetű összetevőkből készülnek. A TOUN28 folyamatosan bővíti vegán termékeinek kínálatát és büszkén képviseli a környezettudatos törekvést.
Mindeközben nem csak gondolnak a környezetükre. Tesznek is érte.
Minden évben kétmilliárd állatot öl meg a műanyag szemét. Ennek egy részét sajnos kozmetikai termékek műanyag csomagolása teszi ki. Sőt mi több, számos kozmetikum csomagolását színezik zöldre, ezzel a környezetet szimbolizálva. De hogyan lehet valami környezetebarát, ha nem is újrahasznosítható?
A műanyag használatának csökkentése érdekében a TOUN28-nál kifejlesztették a napi kozmetikumok tárolására alkalmas, biológiailag lebomló papírcsomagolást. Több mint ötszáz kísérleti koncepció fejlesztésén vannak túl annak érdekében, hogy a világon elsőként kezdhessék el használni az újrahasznosítható papírcsomagolást. Keményen dolgoznak azért is, hogy elkészítsék a műanyag kupak nélküli, 100%-ban biológiailag lebomló papír tárolóedényt.

Válogass kedvedre a TOUN28 termékei közül!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük